En tisdag!

Usch vilken dag.

Min lilla mamma är inlagd på sjukan med förmaksflimmer och jag är långt borta och väldigt orolig. Fast nu är hon ju trygg där hon är!

Lunchat med fina Carro & Ullis (Ullis som jobbar som ssk på hjärtintensiven och kunde ge mig svar på massa frågor!)
och sedan inte gjort så mycket mer. Försökt samla ihop mig, och samla ihop alla familjemedlemmar som varit på olika håll. Ikanohuset och kompisar och fotbollsträning och jobb. Försökt få Henke att börja jobba tidigt och komma hem lite tidigare i sommar, men än så länge har det inneburit att han börjar tidigt och slutar sent?

Tuva var på Ikano med Fanny och köpte förutom tröja och örhängen till sig själv: örhängen, clips till mig. Är hon gó eller? Tror att jag är jätteledsen över att inte kunna ha hål i öronen ♡






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0