Planering.

Hmm. Linda, du gav mig ångest deluxe när du skrev om sommarplaneringen! ;-) Jag vet ju att snart kommer de där (J***A) lapparna från skolan (fritids, dagis) om när barnen ska vara där i sommar. Lämnas senast den sista maj. Typ. Haha glöm det! Jag är nöjd om JAG vet var jag ska vara i sommar och när jag ska vara det. EN av FEM personer i familjen Brandt.
 
*Jag ska jobba. Hela sommaren om jag vill. (kan)
*Henke ska jobba. Hela sommaren om han vill. (kan)
*Tuva ska inte vara på fritids. Hon klarar sig själv??
*Alfons ska vara på fritids. När vet vi ju inte?
*Stella...??? Dagisplats har hon inte fått än eftersom giiiiivetvis en hel hög med små barn står i kö till att få börja nu i vår. De brukar ju börja i augusti de flesta annars.
 
Solklart va?
 
Vi kanske får jobba en period var om inte Stella får plats. Då får barnen ledigt hela sommaren. Skönt för dem!
Får hon plats jobbar vi väl hela sommaren. Inte så kul för då får barnen inget sommarlov.
 
Nä det blir inget vidare. Hur gör alla andra? Ja de flesta har ju fyra veckors semester att ta ut förstås... Hade vi haft det så hade vi nog tagit två veckor tillsammans, och två veckor var med barnen- det hade varit perfekt! :-D
Nästa år...hoppas vi att det ser ut så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0