Fredag!!

Fredag!! Och jag är ledig i helgen!!

Tack för det...

Känner mig så stressad just nu. Jag vet ju att jag alltid blir det såhär års... Försöker stå emot men det är så mycket just nu..! Mitt huvud är fullproppat med tankar och måsten.

Det är apmycket att göra på jobbet. Mer ansvarsområden och mer uppgifter, ös på bara mer mer mer.
Jag funderar på hur man vet vad som är rätt val...vet man nånsin det? Förrän efteråt?
Vad vill jag med min karriär osv... Ska jag satsa allt på just detta eller..? Trivs så bra, men jag utbildade mig ju egentligen till något annat...

Hade världens beslutsångest angående en helt annan sak! Stellas blivande förskola! Vi hade tackat ja till Ekorren, fick sedan erbjudande om plats på den som ligger precis nära. Fram och tillbaka i flera dagar. Vägde för och nackdelar men valde faktiskt den som ligger nära, av olika anledningar. Det blir bra! :-)

Försöker njuta av stunden! Just nu med sovrumsfönstret öppet och en koltrast hörs utanför. Ljuvligt!

Glad och lättad över Tuvas resultat på nationella proven. Har inte legat sömnlös över det ;-) men en liten oro har funnits. Hon klarade de med bravur!

Nu är det dags att sova, imorgon blir det fullt upp och middag med familjen Arnell på kvällen!! Ha det bra allihop!

Kommentarer
Postat av: Therese

Härligt att det gick bra på proven! Samma för Filip😊! Duktiga barn vi har 😉! Kram ❤️

2014-05-31 @ 06:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0