Fredag!!

Ursäkta om jag upprepar mig.
Men jag är så trööööööött...!! Vilken vecka! 😱😱😱 
Hade gärna sett lite mer i lönekuvertet efter allt extra jobb vi gjort i veckan. Men men. Vi får ju för de extra timmarna iallafall... 

Haft Anderssons här på tacos ikväll, mysigt. Henke fick tortilla-båtar från Buzzador som vi provade, himla smarta..! 


Nu måste jag sova för imorgon är det tidig simtävling. Tuvas första riktiga simtävling!!! ❤️ Nervös mamma!! Men jättespännande! 

Synd bara att det krockar med Alfons fotboll, klubbens första egna sammandrag. Men så är det 😕

Från café gyllen igår eftermiddag

Myspys i Ullared! Redan en vecka sen, var tar tiden vägen..? En kul och mysig resa hade vi iallafall! Får vi göra om 😄

Stella fick en stekpanna och mat av mormor!

Bara så gulliga ibland

Sov gott!!! 😴😴😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0