14 december

Igår fyllde jag år. 34 år 😊 Känns bra! Ingen åldersnoja här. 
Blev fint firad med present och frukost på sängen. På eftermiddagen kom svärföräldrarna och vi fikade på saffranskaka och citrontårta. 
I lördags jobbade jag, och fick då present och blomma av mina två kollegor/kompisar, blev så glad! 



Granen är nu klädd, det gjorde vi i lördags kväll 🎄

Barnen börjar räkna ner till jullov, dom har kämpat på bra den här terminen och är väl värda lite ledigt. På Henkes jobb har dom inga ungar i mellandagarna så han får också jullov med några dagar föräldraledigt. Från julafton till 6/1. SÅ avis, men någon måste jobba! Så är det i min bransch. Är iallafall ledig julafton och juldagen!!! 🎅🏻

En söt stjärngosse ⭐️ Treorna stod för lussandet i skolan. 


Mina fina!! ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0