Fredag

Thank God It's Friday! Eller?

Det känns väl inte så himla märkvärdigt eftersom jag jobbar i helgen. Jag borde ha "söndags"-ångest idag typ! Fast det har jag inte, än iallafall. 
Men det känns inte jättekul, särskilt inte när Henke inte är hemma förrän kl 19 de här två dagarna när jag har "helg". 
Ja ja. Kunde varit värre! 

Ser fram emot att få öppna godispåsen som står i skåpet och väntar! 😉 Det är belöningen, en dag i veckan får jag äta gott! 



Stella är trött och vägrar gå upp. Hon spelar på ipaden och snuttar på nappen som hon hittade igår kväll. Ja ja, ingen panik att hon slutar...det var ju bara att det blev napp-fritt ett par nätter! 

Tuva ska på disco ikväll 😃 Alltid kul! Så nu ligger det tre olika uppsättningar kläder på hennes golv som hon ska välja på i eftermiddag. Hon ska gå på discot med den nya klasskompisen Julia, och Olivia. Gillar att hon leker och umgås med alla tjejerna i klassen. 

Alfons har simträning i eftermiddag och har världens bekymmer över att han kommer missa två gånger träning när vi åker till mormor! 😊 Kul att han gillar det så mycket.
Tuva är besviken över att det inte blir någon simtävling i Västerås för hennes del... Och jag blir lite förbannad faktiskt! Om man som tränare vet att det är heatbegränsningar så alla inte får plats, då kan man väl inte prata om det som att "vad roligt vi kommer ha i Västerås"?  Eller?! 
Vet barnen att alla inte får vara med, då finner de sig ju i det!
Åh jag vet inte vad vi ska kunna hitta på för att kompensera det... 😔 

Trevlig helg på er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0