Lördag

Oj det är visst lördag idag. För mig kändes det lite som måndag? Har ju varit ledig två dagar 😊 Ja jag har inte en aning. Haha! 
Jag har jobbat idag, till kl 15. Kom hem och bytte av Henke som skulle till stan med Simon & Andreas. Hoppas han är pigg imorgon för då jobbar jag igen... 

Gjorde smarrig fläskfilégryta till middag med färsk pasta, som barnen gav betyget "sådär". Stella hade nog tyckt om det om hon haft någon aptit! Fortfarande snorig och tempen var 37.7 ikväll. 
Alfons sover över hos Alex. En jäkla massa sova över för våra barn 😉 Men det minns man ju själv hur kul det var!! Stella somnade strax före kl 20 så Tuva och jag hade en mysig stund framför Det största äventyret på tv!

Vi lattjade lite på jobbet idag och satte oss på vågen som vi har. Vi är flera som tycker att byxorna börjar sitta lite tajt...så vi ville kolla. Och jag visste inte om jag skulle börja skratta eller gråta?! Valde att skratta 😀 och börja ta tag i skiten. Det är slut nu med hetsätandet. 

Sov sött ❤️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0