Tisdag

Trettondagen idag. Inget vi uppmärksammat på något sätt! Vi har bara haft en så sjukt lugn och skön dag 😀 och jag har kämpat emot mitt sötsug. Men det måste vara något knäppt med min kropp. Hur kan man annars tappa 2,3 kg på tre dagar? Måste varit extremt svullen i lördags, haha! 

Tuva har lekt med bästisen Maja som äntligen kommit hem från fjällen.

Jag köpte en husbil idag! Haha en leksak alltså 😉 Hittade på vår lokala bloppis-sida och var tvungen, den var exakt lik farmor och farfars. Och Stella tjatar om husbilen jämt så nu har hon iallafall en att leka med 😀

Imorgon ska Henke jobba och vi andra ska till stan en sväng har jag lovat! Tuva börjar sin simning imorgon igen också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0