Onsdag

På väg mot jobbet! Vet inte när jag jobbade kväll senast, det händer typ aldrig och definitivt inte på vardagar. Skönt! Men känns ju jättekonstigt nu 😊
Jag har verkligen ett kanonbra schema. Och i höst blir det ännu bättre! Då kommer jag inte jobba varannan helg utan 2 av 5. Asbra 👍🏻

Har lämnat Stella på förskolan, hon ska vara där knappt två timmar 😊 Sen hämtas hon av Carro och Zelda eftersom både Henke och jag jobbar kväll. Som hon har tjatat om detta... "Carro och Zelda hämta mig på förskolan" repris x 1000...

Imorgon skolavslutning. Galet. Henke trodde att jag skojade i helgen när jag sa att det är på torsdag! Han bara...va? Nä? Nu på torsdag?!
Sen sommarlov ☀️ 

Lillfisen klippte sig igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0