27 december

Då var glada julen slut...! Och snart hela december. Vad tiden går fort.

Tuva hade luciafirande och simtävling. Hon är så duktig! ❤️ Pers efter pers och kämpar på med träningarna. Att hon fortfarande tycker det är kul med simningen efter 5 och ett halvt år..! 😉

Lilla lucian på förskolans firande 🌟

En vacker morgon från balkongen på sjukhuset.
Jag trivs så sjukt bra på jobbet. Så tacksam! Känslan att gå till sitt jobb och vara glad 😊 Det är något nytt. Har aldrig gått till nuvarande jobbet med tunga steg. Väldigt skönt!

Träffade mina gamla kollegor härom veckan, det var mysigt ❤️ Saknar dom, men inte jobbet. Av oss 6 st är det nu bara en som jobbar kvar, det säger en del..!

Sötnosarna på julafton 🎅🏻❤️🎄

Snart nyår, och tyvärr jobbar jag då. Men men, glad att jag slapp julen. Har ni några nyårslöften? Det har jag. Men jag håller dom för mig själv ett tag till. 2016 skulle bli året som jag satsade på mig själv, och ja det blev det ju 😊 Jag vågade byta arbete och gå vidare. 2017 ska fortsätta i samma spår tänker jag, ta hand om mig själv och utvecklas. Återkommer om mer när nya året är här! 😀

Gott slut 🌟💫✨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0