2:a advent

Så här fint var det i torsdags när jag gick till bussen på kvällen för att jobba natt ❄️
Nu har jag gjort mina nattveckor för den här gången, en månad till nästa gång 🌙 Jag trivs med att jobba natt men lite knäpp i huvudet blir man ju, går inte att komma ifrån...!

Julfint 🎅🏻🌟

Barnen är självklart lyckliga över snön ☃ Tuva och Stella byggde snögubbe, Alfons och hans nya kompis Erin var och åkte pulka ❄️
Så glad att Alfons trivs på sin skola och med sina klasskompisar... Bästa kompisen är nog Erin. Hans pappa är från Wales och bor där halva året, Henke o jag fick damma av vår skolengelska och jag tror Alfons skämdes en aning när vi försökte prata med honom! 😬🙈

Julbak ❤️
Förra året orkade jag inte ens bygga ett pepparkakshus med barnen. Sanning! Förstår i efterhand vilket vrak jag var 😬 Det är inte många som vet om det, en handfull människor bara...men så var det. Det syns inte alltid utanpå!
I år är det underbart att orka och vilja pynta, baka, mysa 😍


Kommentarer
Postat av: Linda

Kram! Känner samma känsla. Ljuvligt

2016-12-06 @ 08:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0