Torsdag

Ledig dag!

Vi tog sovmorgon. Barnen har verkligen fattat det där med lov-tider 😆 Det kommer bli skitjobbigt för dom att gå upp tidigt sen dock. För Alfons är det ju dags redan imorgon när skolan börjar. Tuva kommer vara hemma såklart, hon är inte bra än.

Vi har spelat Labyrint, Stella & jag vann ✌🏻️ 
Nu hjälps dom åt att laga mat, himla lyxigt att slippa det. Skönt med stora barn! Jag ska bara sitta här och slappa säger dom 👍🏻

Sitter och funderar på livet! 
2016 måste bli året när jag tar hand om mig själv ✨ Både kroppsligt och själsligt. Lägga mer tid på mig själv. Och våga kasta mig ut i det okända ✨ Det kommer bli bra! 

Nu är barnen klara med maten! 😀👍🏻 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0