Fredag

Äntligen fredag. Jo tack 😬
Tyvärr jobbar jag i helgen men det känns okej. Lite stressigt på jobbet nu pga att det är många patienter plus att det är personal som är sjuka. Gillar verkligen mitt jobb, men mest när jag känner att jag har tid att göra det jag ska... Sen jobbar jag på att inte vara så himla duktig jämt. Det är verkligen en fälla. Fick höra att jag är en sån som kommer bränna ut mig, "du måste inte göra allt vet du" joooo eller va inte..?!
Jag har fruktansvärt svårt att lämna saker ogjorda på jobbet även om man säger att någon annan kan göra det sen.

Imorgon fm kommer morfar o Inger och firar våran kommande 10-åring 🎂 Tänk att han är så stor 😍

Nu ska jag natta barnen och mig själv 💤 Henke är ute på galej, får se när han dyker upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0