Onsdag

Tar en stund i växthuset 🌿

Inte så mycket växter här än dock. 
Passar på att slurpa i mig d-vitamin när jag kan. Lider man av d-vitaminbrist får man ta varje tillfälle när solen tittar fram ☀️ även fast jag äter tabletter. 
Känner mig så himla besviken, Henke fick konsertbiljetter när han fyllde år. Han o jag skulle se Magnus Carlson, men nu verkar det som om jag inte får ledigt. Så jävla surt. Hur ofta åker vi iväg på något tillsammans?
Ja ja vi får se, kanske kan dom på jobbet trolla fram en lösning 😀

Jag håller på som en liten gnu att jobba bort mitt sötsug. Vet ni hur svårt det är? Jag får endast äta göttis på lördagar har jag bestämt och då menar jag godis, snacks, fika, juice, våfflor, pannkakor, saft, lättdryck osv. 
Har inte ätit söt yoghurt, flingor eller bröd på ett tag och det är faktiskt jätteskönt. Wish me good luck. Jag är redan inställd på fett stort misslyckande. Men wish me good luck 😉 


Kommentarer
Postat av: Linda

Du klarar det!! Men förvänta dig inte ett misslyckande! Tro på dig själv
Kramis

2017-03-16 @ 14:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0